نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4053
-
الف
+

همکاری داور «عصر جدید» در ساخت موسیقی «پایتخت۶»

«جلال محمدی» نوازنده و آهنگساز موسیقی فولکلور ایرانی در خصوص ساخت موسیقی فصل ششم سریال «پایتخت» توضیح داد.

به گزارش آی فیلم2، «جلال محمدی» نوازنده و آهنگساز موسیقی فولکلور که تجربه اجرای کانسرت در کشورهای خارجی و کسب جوایز بین المللی را در کارنامه خود دارد، به تازگی از همکاری خود در ساخت موسیقی فصل ششم «پایتخت» خبر داد.

«جلال محمدی» با اشاره به همکاری خود با «آریا عظیمی‌نژاد» آهنگساز مجموعه سریال های «پایتخت» در ساخت موسیقی فصل ششم این سریال توضیح داد: با توجه به اینکه این قسمت از سریال «پایتخت» ممکن است آخرین فصل این مجموعه باشد، بنابراین تمام تلاشمان را انجام داده‌ایم که این بار هم یک موسیقی ناب از مازندران پیش روی مخاطبان قرار گیرد که بتواند همچون فصل‌های قبل با بینندگان ارتباط خوبی برقرار کند.

وی افزود: ما در این فصل با طراحی‌های خوش‌فکر و اندیشمندانه‌ای که «آریا عظیمی‌نژاد» برای ساخت موسیقی سریال داشته است، کار‌های متفاوتی را اجرا می‌کنیم که قطعاً برای مخاطبان سریال تازگی خواهد داشت.

این هنرمند ادامه داد: از آنجایی که کار هنوز تمام نشده، نمی‌توانم درباره جزئیات آن توضیح بیشتری بدهم، اما روی این نکته تأکید می‌کنم که در این سریال کوشیده‌ایم در خدمت موسیقی باشیم که «آریا عظیمی نژاد» انصافاً برای آن سنگ تمام گذاشت.

«آریا عظیمی نژاد» موسیقیدان و آهنگساز ایرانی است که سال گذشته با داوری مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» در تلویزیون حضور یافته بود و به زودی قرار است با فصل دوم این برنامه مجددا در رسانه ملی ایران حاضر شود.

گفتنی است که اولین قسمت «پایتخت۶» از روز اول حمل/فروردین هر شب در ایام عید نوروز از رسانه ملی ایران نشر می‌شود. 

بیشتر بخوانید:

زمان نشر سریال «پایتخت6» مشخص شد

تصویری جدید از مراسم ازدواج «رحمت» در پایتخت 6

م ح/ ح ح

نظر شما
ارسال نظر